Çok Güzel Hareketler 2 | 81.Bölüm Tanıtım 2

  • Опубликовано: Месяц назад

    Çok Güzel Hareketler

    Длительность: 01:01

    “Çok Güzel Hareketler 2” 18 Nisan Pazar günü yeni bölümüyle Kanal D’de!
    Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
    cokguzelhareketler2
    CokGuzelHareket
    cokguzelhareketler2
    ► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
    ► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
    ► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH
    #BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #Çgh2

Çok Güzel Hareketler
Çok Güzel Hareketler

Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız https://bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi YouTube kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

22 дня назад
Penny Wise
Penny Wise

1 skeç yayınlanmadı

28 дней назад
Gumball Anvar
Gumball Anvar

Bu bölüm paylaşılacak mi kaç saat oldu ya

28 дней назад
es yav
es yav

Yeni bölümün yüklenmesini bekliyorumdur.. 🤣💖

28 дней назад
Emine Arslan
Emine Arslan

Bu haftaki bolumler cok kotuydu insanlari parasina yazik tv de izlerken bile daraldim bitanesi bile komik degildi ve sacmaydi hicbirini begenmedik bunlari seyretceme kemal sunal in filmlerini seyrerim cok dogal

28 дней назад
Meryem Çetinkaya
Meryem Çetinkaya

Eskiden daha güzeldi bence chg

28 дней назад
Bozok Bozok
Bozok Bozok

Arifi dört gözle arayanlar. Kalbi buruk olanlar. Çooook Özleyenler.

28 дней назад
Elif Feyza
Elif Feyza

"Hocam ben Evliya" sjsjsjssj

28 дней назад
Emine Ersöz
Emine Ersöz

Artık şu kahvehanede olan skeçleri özledik beğeninde yazsınar

28 дней назад
kadir
kadir

olum şu çakma yönetmen skecini geçen hafta izlemedik mi

28 дней назад
Mete Karakuzu
Mete Karakuzu

Gönlüm seni arıyoor neredesin sen Neredesiin sen (arif abim çok özledik seni sanayideki işini çabuk bitir)

28 дней назад
Aleyna Sömen
Aleyna Sömen

Fragmanda koltuklarda berfu yenenlerde var. Peki başka gören varmı

28 дней назад
S1F1R B1R
S1F1R B1R

ARIF'İ ÖZLEYENLER 👍❤

28 дней назад
Elif şahin
Elif şahin

😃😃😃😃

29 дней назад
Sude ılıca
Sude ılıca

Yarali ceylan 3 gelsin

29 дней назад
Sude ılıca
Sude ılıca

Yarali ceylan 3 gelsin

29 дней назад
Sude ılıca
Sude ılıca

YARALI CEYLAN 3 GELSIN

29 дней назад
Ahmet Can
Ahmet Can

Çok güzel hareketler! *Severek izliyoruz*

29 дней назад
Esrarengiz
Esrarengiz

Arif 💜

29 дней назад
Minel Sude Çelik
Minel Sude Çelik

Ve bu bölümde de dilli bebek yok...

29 дней назад
İrem Budak
İrem Budak

rüyamda lisedeydim sizin tüm ekibinizle aynı sınıftaydım kankam ayşegül ablaydı sizi çok seviyorum ablalarım ve abilerim görüşmek üzere istanbula geldiğimizde ilk işim bilet almak olucak

29 дней назад
Mustafa selim Daştan
Mustafa selim Daştan

Safa sarı lütfen artık cem karaca taklidi yap +1

29 дней назад
ijustwannasleep
ijustwannasleep

Lütfen tekrardan hıyarlı baba skeci gelsin ama Büşra oekinde gelsin lütfen.

29 дней назад
maay ha
maay ha

bu salonlar tiklim tiklim doluyken teravih kilmaya musade etmeyenlere yaziklarolsun.

29 дней назад
oslsmskwnwjndbsjs
oslsmskwnwjndbsjs

Nolursunuz ya KADINLAR SUSARAK GİDER. yapınn

29 дней назад
Fatma Balıkçı
Fatma Balıkçı

Oyundaaağğağğa

29 дней назад
Mehmet Umut Kelekcio
Mehmet Umut Kelekcio

Şahin Irmak ile Cenan ı bir tek ben mi benzetiyorum

29 дней назад
FOMH MUSIC
FOMH MUSIC

o yesil pantolonlu hanimefendi yi arkadan görmek zorundayim

29 дней назад
FOMH MUSIC
FOMH MUSIC

@Ömer Yasin haha la oglum bi git ya

29 дней назад
Ömer Yasin
Ömer Yasin

Lan mübarek Ramazan ayındayız ya ayıp be sapık

29 дней назад
Umut Satır
Umut Satır

Arif gelsin artık.

29 дней назад
Eda Sümeyra
Eda Sümeyra

mahalle katkisi gelsinn cok özledikk

29 дней назад
Arda Danış HunterX
Arda Danış HunterX

Yersiz Dizi 2 gelecek kesin

29 дней назад
havva güzel
havva güzel

Arifin yokluğu belli oluyor diğenler

29 дней назад
Yılmaz Acar
Yılmaz Acar

Arif abi sana arif abi diyoruz da daha 24 yaşındasın biz yaşın için demiyoruz o kadar büyük insansın ki ondan sana abi diyoruz çok seviliyorsun çok özledik abimmm

29 дней назад
MUSTAFA ÖZOĞUL VİDEOLARI
MUSTAFA ÖZOĞUL VİDEOLARI

00:02 battal gazi mi o

29 дней назад
Emir kaan Kara
Emir kaan Kara

0:10 Yersiz dizi 2

29 дней назад
Scythe Kronos
Scythe Kronos

3-2-1 daaaaaaa

29 дней назад
serhat şahin
serhat şahin

hadi arif seni bekliyoz gerigel yıkık

29 дней назад
Serhat Ağca
Serhat Ağca

kadınlar susarak gider serisi gelsin plase

29 дней назад
Berrin Turali
Berrin Turali

Evliya, Raum Schiff Ente Preis Bay Spock 'u oynamali dir cok benziyor Bay Spock' a ne güzel olur bir skec oyun arkadaslariyla beraber..

29 дней назад
Yunus Oral
Yunus Oral

Sanki alt yapı bir skeç olmuş bu hafta İnşaallah öyle değildir

29 дней назад
SiPaN KaCaN
SiPaN KaCaN

ÇGH BABALIRI YAPIN

29 дней назад
Muhammed Hüseyin Demir
Muhammed Hüseyin Demir

Ulan Arif ten ne kadar prim çıkardınız yazıklar olsun size.

29 дней назад
Sena Can
Sena Can

allah rızası icin biraz oğuz görebilir miyiz fragmanlarda

29 дней назад
Miraamara Amara
Miraamara Amara

Evliya efsoooo 🌞😅

29 дней назад
saudade saudad
saudade saudad

Gözüm omeri arıyor heppp

29 дней назад
Ecrin Ateş
Ecrin Ateş

Hamza abi gururumuzsun❤️❤️

29 дней назад
Aykut Beyazel
Aykut Beyazel

Cgh diyenler zil diyenler hoop gelsin paralar 👍

29 дней назад
Emirhan Gulmez
Emirhan Gulmez

hamza gitti galiba

29 дней назад
Berkutay Özcan
Berkutay Özcan

Yılmaz hocalı ve en önemlisi arifli bölümler istiyoruz

29 дней назад
inan bana
inan bana

kirmizi oda parodi gelsin

29 дней назад
AsDor Tayfası Asdor edit
AsDor Tayfası Asdor edit

Tuğba ve Cenan süper ikili skeclerde çift olunca çok güzel oluyor.

29 дней назад
Youtube hesabı
Youtube hesabı

Hilmi: daaağğğ!

29 дней назад
NUR ÇAKIR OFFİCİAL
NUR ÇAKIR OFFİCİAL

Lan şu evliyaya düzgün roller verin artık JFDLJKHDFLH

29 дней назад
Denizcan Özer
Denizcan Özer

arif abiyi rap-x yaparken arkadan deseler (birileri demişki öldü söyleyin onlara geri döndü)

29 дней назад
deniz özkan
deniz özkan

Benim bir fikrim var arif şu an hasta ya onu anlatan bir tane skeç olabilir onu anlatan büründüğü karakterler gibi bir skeçte onu anlatalım

29 дней назад
yt09.5
yt09.5

MAHALLE KATKISI SEMTSEL DÖNÜŞÜM İSTİYORUZ!!!!!

29 дней назад
Ne Komik
Ne Komik

Matematik mağduru, esnaf üniversitesi, cenap hoca ile fuzuli cevaplar ve diğer skeçlerimizi kaçırmayın, güle güle :)

29 дней назад
Nur Bahadır
Nur Bahadır

Arif geri dön artık özlettin kendini 🥺♥️

Месяц назад
Starpark Tv
Starpark Tv

Yersiz dizi 2 gelmiş sadece hilmi'nin şivesi için izleyeceğim sfghghgjgj

Месяц назад
Beyaz Çiçek
Beyaz Çiçek

Arif dualarımız senin için

Месяц назад
Ummu Ozdemir
Ummu Ozdemir

3 Milyon a dogruu🌹❤

Месяц назад
Ummu Ozdemir
Ummu Ozdemir

Sezon Final yapicaklar diye asiri korkuyorum Peki Siz?

Месяц назад
Mahmut Karakuzu
Mahmut Karakuzu

Yersiz dizi 2 geliyorrr

Месяц назад
BAT GİRL
BAT GİRL

Yaa Evliya 😃😃😃😃

Месяц назад
SEVGİ ÖZYURT
SEVGİ ÖZYURT

arif en kısa zamanda geri gelecek.

Месяц назад
bia nyks
bia nyks

tugba varsa iyidir

Месяц назад
Alihan Mengüverdi
Alihan Mengüverdi

Yorum yapmak için yorum yapıyorum

Месяц назад
Asssiyee
Asssiyee

Ozan yaaa, tek banamı yakışıklı geliyosun...♥

Месяц назад
Ayse Ozkir
Ayse Ozkir

Arif yok çgh izleme hevesim hele hiç yok gerçekten her zaman onu düşünüyorum varsa yoksa arif

Месяц назад
Music World
Music World

Cenan'ı görüp yanında Arif'i görememek 😔 Umarım bir an ince iyileşip geri dönersin

Месяц назад
kadri erkal
kadri erkal

Kerem ereal 16

Месяц назад
Firdes Yiğit
Firdes Yiğit

ARİF 🙏🙏🙏🙏

Месяц назад
Ömer Atasoy
Ömer Atasoy

Nobody: Hilmi:Kayıt 1 DAAAA

Месяц назад
aghayevha fidan
aghayevha fidan

Fragmanda bile güldürüyorsanız bölümü merakla bekliyorummm

Месяц назад
nurdan
nurdan

Ecem 🌼

Месяц назад
2
2

Nihat hocamın da taklidini yapıyorsun ya ne diyim sana Safa :(

Месяц назад
Thezada
Thezada

Arif arkadaşımız dualarımız seninle sana inanıyoruz öyke çabuk pes etmezsin hemen iyleş çghb seninle güzel ❤️❤️

Месяц назад
Sevilay Demirhan
Sevilay Demirhan

Dilli bebek gelsinnn

Месяц назад
kadir DUSAK
kadir DUSAK

neredeyse 1 yıl oldu ama hala semtsel dönüşüm skeci yapmadılar nedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen lütfen yapınnnnn

Месяц назад
ilayda turkmen
ilayda turkmen

ecem cok guzelsiiinn

Месяц назад
buket Polat
buket Polat

Arif nrdesin ya gel lütfen

Месяц назад
FATIMA ZEHRA YENİSEY
FATIMA ZEHRA YENİSEY

Safa gibi devasa bir yeteneği 24 saat izlesem sıkılmam

Месяц назад
ilayda turkmen
ilayda turkmen

ecem ve ozan...

Месяц назад
ilayda turkmen
ilayda turkmen

ecem kendini cok ama cok gelistirdi

Месяц назад
ilayda turkmen
ilayda turkmen

bu skecte ecozu cok gorucezzzz

Месяц назад
ilayda turkmen
ilayda turkmen

ecemin guzelligi der susarım

Месяц назад
Havva Akdemir
Havva Akdemir

Sen ümran ve kocasını etmişsin Ben hayatım da ki bir çok kişiyi Allah'a havale ediyorum

Месяц назад
Aydan Şevval Koç
Aydan Şevval Koç

Arif sen o kadar güçlü birisinki. Bu hastalığı en kısa zaman da atlatacaksın. Allah en kısa zamanda sana şifa versin🙏"sanayiye gitti dönecek".

Месяц назад
Eden Vista
Eden Vista

𝐂𝐥𝐢𝐜𝐤 𝐇𝐞𝐫𝐞 ➜ livegirls19. com 》》 𝙊𝙣𝙡𝙮 𝘼𝙙𝙪𝙡𝙩 《《 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候%^%^ 1618756508

28 дней назад
ธนกร ดอกไม้
ธนกร ดอกไม้

B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's —L—o—V—e—S—e-X———❤️😘 ..👍 Clickhere : livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1 1618741823

29 дней назад
Z moods
Z moods

Ayşegül'ü ve Ezgi'yi görmeyi özledim ikisi de çok az oynuyor

Месяц назад
nurdan bakar
nurdan bakar

Aynen💗

12 дней назад
yaşıyo '
yaşıyo '

Abi rüyamda çghb deydim . ben cemile ablaydım o da kendisi 😂 yani hem kendimdim hemde galiba cemile ablayı oynuyodum skeçte "evet sen" dedim diye metin pıhlısın kamera arkası videosuna girmeye çalışıyordum . kamera kapalı diye 80.bölümde çghb anneleri skecinde cihan abi nin yaptıği ghibi ağzımı yamultup gözlerimi buyuterek başka zaman olsa çekerdin dedim Çok güzeldii

Месяц назад
sacma salak konuşma la
sacma salak konuşma la

OZAYCIKLAR ANTILER NERDESINIZ OZAY YOK KUDURUN ECOZ VAR

Месяц назад
sacma salak konuşma la
sacma salak konuşma la

OZAYCIKLAR ANTILER NERDESINIZ OZAY YOK KUDURUN ECOZ VAR 9

Месяц назад
sacma salak konuşma la
sacma salak konuşma la

OZAYCIKLAR ANTILER NERDESINIZ OZAY YOK KUDURUN ECOZ VAR

Месяц назад
sacma salak konuşma la
sacma salak konuşma la

OZAYCIKLAR ANTILER NERDESINIZ OZAY YOK KUDURUN ECOZ VAR YA BILE OZAN AYSEGULE MI KALDI KIT BEYINLILER

Месяц назад
Ahmet Can
Ahmet Can

Kardeşim sen nerenin malısın acaba ya? Sizene milletin aşkından sevgisinden hepsi arkadaş. Bir şey olsa aralarında söylerler dimi?? Fehsupanallah ya

Месяц назад
sacma salak konuşma la
sacma salak konuşma la

OZAYCIKLAR ANTILER NERDESINIZ OZAY YOK KUDURUN ECOZ VAR 727

Месяц назад
sacma salak konuşma la
sacma salak konuşma la

OZAYCIKLAR ANTILER NERDESINIZ OZAY YOK KUDURUN ECOZ VAR 8183

Месяц назад
sacma salak konuşma la
sacma salak konuşma la

OZAYCIKLAR ANTILER NERDESINIZ OZAY YOK KUDURUN ECOZ VAR kakslsl

Месяц назад
sacma salak konuşma la
sacma salak konuşma la

OZAYCIKLAR ANTILER NERDESINIZ OZAY YOK KUDURUN ECOZ VAR makdkfkfk

Месяц назад
sacma salak konuşma la
sacma salak konuşma la

OZAYCIKLAR ANTILER NERDESINIZ OZAY YOK KUDURUN ECOZ VAR nlao

Месяц назад
sacma salak konuşma la
sacma salak konuşma la

OZAYCIKLAR ANTILER NERDESINIZ OZAY YOK KUDURUN ECOZ VAR '

Месяц назад

Далее

Çok Güzel Hareketler 2 - 81.Bölüm

1:48:05

Çok Güzel Hareketler 2 - 81.Bölüm

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 2,9 млн

İlhan Veren Müzikler (69.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

15:09

İlhan Veren Müzikler (69.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 1,1 млн

Чёрный Автоподбор... Продать клиента, любой ценой!

48:46

Genesis GV80! Шатает ЛЕКСУС и ИНФИНИТИ?

56:19

Genesis GV80! Шатает ЛЕКСУС и ИНФИНИТИ?

Clickoncar

Просмотров 52 тыс.

Ayrılık Açısı (73.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

24:30

Ayrılık Açısı (73.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 1,5 млн

Gönül Hırsızı 2 (85.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

21:12

Gönül Hırsızı 2 (85.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 42 тыс.

Çantada Keklik (85.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

19:39

Çantada Keklik (85.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 27 тыс.

İnsaf Kaynakları (72.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

15:49

İnsaf Kaynakları (72.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 2,6 млн

Gamsız Almıyoruz (85.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

17:41

Gamsız Almıyoruz (85.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 21 тыс.

Altın Çocuklar (72.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

18:16

Altın Çocuklar (72.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 1,4 млн

Evimin Gülü (74.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

21:06

Evimin Gülü (74.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 3,4 млн

Yoğun Bakım Latifesi (74.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

20:57

Yoğun Bakım Latifesi (74.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 1,6 млн

Çok Güzel Hareketler 2 - 72.Bölüm

2:06:32

Çok Güzel Hareketler 2 - 72.Bölüm

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 3,4 млн

Yersiz Dizi (78.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

20:02

Yersiz Dizi (78.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

Просмотров 1,4 млн

Чёрный Автоподбор... Продать клиента, любой ценой!

48:46

Genesis GV80! Шатает ЛЕКСУС и ИНФИНИТИ?

56:19

Genesis GV80! Шатает ЛЕКСУС и ИНФИНИТИ?

Clickoncar

Просмотров 52 тыс.

24 часа в ПСИХУШКЕ!

13:11

24 часа в ПСИХУШКЕ!

Funny Friends

Просмотров 524 тыс.

Веном 2 - Русский трейлер (2021)

2:47

Веном 2 - Русский трейлер (2021)

iVideos

Просмотров 1,3 млн

Почему я должен

0:24

Почему я должен

Веселая Страничка

Просмотров 1,7 млн

Лучший актер дубляжа на озвучке аудиокниги - Дизель Шоу 2021 | ЮМОР ICTV

23:59